Ljubav je sve

Ovdje možete dobiti sve informacije o meni i o mojim nastupima. Dostupan Vam je moj e-mail i broj moga telefona ukoliko me želite kontaktirati.

Prvi zajednički projekt sa Džo Maračić Makijem i mladom pjevačicom Emily nosi naziv “Ljubav je sve”, a donosi jedanaest pjesama, te četiri bonus skladbe. Već duže vrijeme radimo i nastupamo zajedno pa je logičan slijed takve suradnje bio zajednički CD na kojem se nalaze dueti mene i Emily, Džoa i Emiliy, te mene i Džoa, ali i pjesme u solističkoj interpretaciji svakog od nas. CD je pripremila i objavila naša eminentna izdavačka kuća Croatia Records kao i onaj od prije dvije godine koji smo ja i Džo zajednički objavili pod nazivom “Pozdravi je prijatelju moj”, koji je polučio zapažen uspjeh i koji nas je nadahnuo za daljnji rad i novi projekt koji je danas pred nama. Za najavne singlove novog albuma odabrali smo tri pjesme “Ljubav je sve” koju pjevam sam, “Ti si pjesma moje duše” duet mene i Džo Maračić Makija i pjesma “Ni na na na” koju izvodi Emily.









2 komentara:

Anonimno kaže...

Pjesma Vam je odlična a spot katasrofa. Pa zar ljudi koji rade spotove nemaju ni malo mašte. Misle da je dovoljno staviti prosječnu žensku u spot i to je to. E pa nije.
Pozdrav
Ivana

Anonimno kaže...

Ivana imas pravo uvezi spota,njima je samo da se snimi, a pisma je dobra samo Maki piva ka neka pica!!!!!!
Pozdrav
Raka